Functional Application Manager Cargo (Commercial)

IT | Schiphol Oost | Regulier

Welkom in de digitale wereld van KLM! Gedreven door technologie en innovatie brengen wij luchtvaart naar een nog hoger niveau. We ontmoeten graag getalenteerde mensen. Kom jij ons team versterken?

< Terug naar het overzicht

Introductie

Air France-KLM-Martinair Cargo is één van de grootste luchtvrachtvervoerders in de wereld en vervoert jaarlijks zo’n 1,4 miljoen ton vracht. Vanuit Charles de Gaulle en Schiphol, in grootte de 2e en 3e luchtvracht-hubs van Europa, wordt een uitgebreid intercontinentaal netwerk aangeboden met meer dan 258 bestemmingen en 160 kantoren. Met een vloot van meer dan 586 moderne vliegtuigen, waarvan 6 vrachtvliegtuigen, biedt Air France-KLM-Martinair Cargo haar klanten een uitgebreid portfolio van producten en diensten.

Bij Air France-KLM-Martinair Cargo werken wereldwijd ruim 5.200 mensen. Sinds 2008 is de KLM Groep aandeelhouder van Martinair Cargo. Air France-KLM-Martinair Cargo biedt je een uitdagende baan in een internationale omgeving. Deel uitmaken van Air France-KLM-Martinair Cargo betekent meewerken aan onze ambitie om tot de beste luchtvrachtvervoerders ter wereld te behoren.

Wat ga je doen?

Als Functional Application Manager ben je verantwoordelijk voor het beheer van een aantal commerciële bedrijfsapplicaties (intern en extern) van Air France KLM binnen de Information Management Organisation (IMO) van Cargo Commercial. Dat betekent onder meer het vinden van oplossingen voor incidenten en problemen. Daarnaast houd je de gebruikersdocumentatie op orde. Je ondersteunt en adviseert de business en de agile product teams bij het gebruik en de beheersbaarheid van de applicatie functionaliteiten, zodat de processen kunnen door lopen of geoptimaliseerd worden. Je beheert, onderhoudt en maakt functionele- en gebruikersdocumentatie/-instructies. Je draagt zorg voor het opereren van jouw applicaties binnen de gemaakte service afspraken.

Je draagt bij aan de realisatie van de Cargo Commercial programma doelstellingen waarbij de beheersbaarheid en continuïteit van de applicaties voorop staat. Ook draag je zorg, samen met business en IT, voor de aanwezigheid van contingency plannen. Je handhaaft dat applicaties en toebehoren overeenkomstig het Air France KLM information security en privacy beleid en zorgt voor een adequate gebruikersbeveiliging.

 

Waar zijn wij naar op zoek?

Je beschikt over minimaal hbo niveau door opleiding of ervaring. Je hebt ervaring met FAM-werkzaamheden. Kennis van de agile manier van werken, portaaltoepassingen en ITIL-processen is een pre. Je hebt goede kennis van Office tools en je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift. Verder heb je aandacht voor kwaliteit en beschik je over uitstekende analytische vaardigheden. Daarnaast ben je stressbestendig, klantvriendelijk, creatief, goed in het onderhouden van relaties en kun je goed in teamverband werken.

Ervaring met het werken in een agile omgeving met product teams in een SAFe framework is een pre.

Frequent reizen van en naar Frankrijk maakt onderdeel uit van deze functie.

Salaris

Tussen € 2.800,- en € 3.900,- bruto p/mnd, afhankelijk van kennis en ervaring

Wat bieden wij?

  • Een professionele, collegiale omgeving met veel interactie, waar veel van elkaar geleerd wordt.
  • Een mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder goedkoop vliegen.
  • Gratis OV rondom Schiphol en gratis parkeren bij het bedrijfspand op Schiphol Oost.
  • Een reiskostenvergoeding.
  • 25 vakantiedagen en 5 adv-dagen.
  • Een laptop en mobiele telefoon (incl. data-abonnement).
  • Een goede pensioenregeling met een forse bijdrage van de werkgever.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling d.m.v. training en opleiding.

Are you ready for take-off?

Denk jij geschikt te zijn voor deze functie en wil je graag onderdeel worden van ons team? Klik dan op de Solliciteer knop en laat ons met je CV en motivatiebrief zien waarom we jou moeten uitnodigen voor een gesprek. Je ontvangt binnen 2 weken na de sluitingsdatum bericht over je sollicitatie.
De selectieprocedure bestaat uit twee interviews.

Sluitingsdatum

01 July 2018

Meer weten?

Heb je aanvullende vragen over de inhoud van de functie? Neem dan contact op met Marco Stultiens, Director Information Management Cargo Commercial.

T: 06-10871787
E: marco.stultiens@klm.com

Heb je vragen over de selectieprocedure? Dan kun je contact opnemen met Sintia Liefveld, recruiter.

T: 06-53647138
E: sintia.liefveld@klm.com

Wil je meer weten over onze dienstverlening? Bekijk de website van Cargo hier!

Solliciteer nu

“IT gaat niet meer om het maken van oplossingen maar om het voortbrengen van een emotie ”

- Dena Sadjadi Ghaemmaghami

Lees meer >

Arbeidsvoorwaarden

Lees meer >

We use cookies to improve your browsing experience and to be of optimal service to you. You consent to our cookies if you accept this message and use this website. You can find more info in our Privacy Statement.